لوگوی سه گوش

 خانه ی دوست

خانه ی دوست
هسته علمی ادبیات دانشگاه مازندران
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
">پیراهن های خدا
">عکسهای دیدنی از بناهای تاریخی
">عکس های حسینی ">امام حسین (ع) از دیدگاه دکتر شریعتی ">السلام عليكَ يا ابا عَبداللهِ ">اسرار سعادت ">قافله کربلا ">محرم ">محرم ">آداب محرم
پيوندهای روزانه

عنوان : زمزمه هستي
شاعر / نويسنده : عبدالجبار كاكايي
موضوع :اشعار درباره امام خميني(ره)


اي خال لب دلدار گرفتارترين
يار را از همه عشاق خريدارترين

خاك در سيطرۀ سلطۀ نامردان است
خيز اي رند مي آلودۀ عيارترين

قصۀ عشق تو منظومۀ تكرار گل است
اي گل از شوق تماشاي تو پر بارترين

روي برتافتي از فتنۀ تزوير و ريا
از زبازار جهان از همه بيزارترين

آه از اين چشم به خون خفتۀ عشاق تو! آه
آه از آن چشم به هم بستۀ بيدار ترين

آه از وقت پريشاني دسوختگان
آه از ابر غم سوگ تو - آوارترين

اي سر از زمزمۀ مستي منصوري، مست
دار افراشته بر قامت تو، دارترين

«
خيز تا از در ميخانه گشادي طلبيم»
پيش از آن كاين تن دلمرده شود خوارترين

 ***

عنوان : آخرين بدرقه
شاعر / نويسنده : نورالدين نوراللهي
موضوع :اشعار درباره امام خميني(ره)
اي سرآغاز شب پوچ پريشاني من
آخرين بدرقه ات در تب حيراني من

تو گرماي نگاهت من و سرماي صدا
كي به خورشيد رسد ذهن زمستاني من

بس كه در گوش زمان ياد تو را جار زدم
شعله بر باد دهد نام نيستاني من

تو نبودي كه خدا را به شفايم طلبي
همه گفتند : بكش لحظۀ تنهايي من

به خدا جز تو كسي لايق اين ديده نبود
گل پرپر شدۀ باغ غزلخواني من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 فروردين 1391 ] [ 12:45 ] [ amir ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

جدیدترین و زیباترین قالب های وبلاگ لوکس بلاگ و بلوگفا
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 141
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 66583
تعداد مطالب : 289
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


parsskin go Up

کدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ