لوگوی سه گوش

 خانه ی دوست

خانه ی دوست
هسته علمی ادبیات دانشگاه مازندران
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
">پیراهن های خدا
">عکسهای دیدنی از بناهای تاریخی
">عکس های حسینی ">امام حسین (ع) از دیدگاه دکتر شریعتی ">السلام عليكَ يا ابا عَبداللهِ ">اسرار سعادت ">قافله کربلا ">محرم ">محرم ">آداب محرم
پيوندهای روزانه

یکی از متن های شرکت کننده در همایش طنز

خانم فتحی( دانشجوی علوم سیاسی)

ترک عادت برای بعضی ها مرض است. مثلاً تو نمی توانی از کسی که سالها خصلتش دخالت بوده و احیاناً نامش را تأمین منافع ملی و ایجاد مردم سالاری برای مردم جهان این جور چیزها می گذارد٬ بخواهی که دست از این رفتارش بردارد. سرت را در زمین می چرخانی می بینی یکی البته نه یکی چندین تا پایگاه نظامی در فلان کشور علم کرده. به آسمان نگاه می کنی ناگهان می بینی یکی از پهباد های انها در آسمان کشور توست. در آینده ای نزدیک شاید رفتی زیر دریا دیدی یک دفعه زیردریایی شان آنجا پیدا می شود٬ بعد می پرسی اینجا پی چه مأموریتی آمده ای؟ می گوید: برقراری دموکراسی روی زمین تمام شد آمده ام تا زیر دریا را هم بی نصیب نگذارم.

تمام اشکال کار اینجاست که خصلت ایالات متحده آمیخته شده  با کنجکاوی و سرگرداندن در امور دیگران. خب وقی دانش را به علاوه این خصلتش کنی می دهد هواپیمای جاسوسی RQ170  در ایران.

{هواپیمای جاسوسی RQ170 = دانش + کنجکاوی و سرگرداندن در امور دیگران}

آن هم از آن آب زیرکاه هایی که از رادار بیزار است. و احیاناً اگر مشکلی پیش بیاید یا دست به عملیات انتحاری زده و خود را منفجر می کند یا برمی گردد به پایگاه اصلی خود.

حالا با وجود این شرایط کلاهت را قاضی کنی می بینی ایران جداً کارستان کرده٬ که توانسته بدون اینکه یکی از این دو حالت پیش بیاید بنشاند آن را روی زمین.

حال توی ایرانی زمانی بیشتر که بدانی اطلاعات درون آن برای سازمان مخوف سیا جمع شده  و الآن آن قسمت سالم است. بگذار ما هم یکبار بفهمیم که آنها چه چیزهایی را راجع به کشور ما جمع می کنند٬ مگر چطور می شود؟! یک تبادل دانش خوب بین ما و آمریکای بزرگ( ببخشید شیطان را یادم رفت). ما که اصلا٬ بدبین نیستیم٬ ابدا٬ حتما نیت خیری داشتند. می خواستند ما هم از فناوری این پهباد آگاه شویم.

خلاصه هر چی هست مثل اینکه برای امریکا بغرنج است چون سخنگوی وزارت خارجه پاسخش به سٶالات مربوط به این اتفاق٬ این بود که نمی تواند detil  قضیه را برای خبرنگار پرسشگر توضیح دهد. دلمان کباب شد نمی دانستیم راضی نیستند و الا حتماً یک هماهنگی در انجام عملیات می کردیم.

قبلاً در لی لی بازی کودکانه با آن فکر کوچکمان معتقد بودیم که هر کس نامردی کند حتماً می سوزد خب آمریکا هم جر زده ولی گمانم کم کم باید خاکسترهایش را جمع کنیم. ما همیشه منتظر همین لحظه هی ناب هستیم.

عدو سبب خیری شد اما نمی داند چطور ثابت کند آقا ما قصد خیر نداشتیم٬ اشتباه شده. در هر صورت غلط های آمریکا  خیلی وقت است که با ارفاق هم بخشیدنی نیست٬ خدا را چه دیدی٬ دیدی یک دفعه چند وقت دیگر پپرونده اش رفت در دستانش و اخراج شد.

آمـــــــــــــــــــــــــین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 فروردين 1391 ] [ 12:45 ] [ amir ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

جدیدترین و زیباترین قالب های وبلاگ لوکس بلاگ و بلوگفا
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 66479
تعداد مطالب : 289
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


parsskin go Up

کدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ